Thursday 21 April 2011

The winner of the year - 4

Ik ben amateurfotograaf en ik maak gratis erotische of pikantere fotoreportages voor dames die dit eens willen proberen. Je bepaalt zelf hoeveel je wil blootgeven en hoe stout je uit de hoek wil komen. Discretie verzekerd. Als je interesse hebt, laat me gerust iets weten .

Hallo Carin, ik kan je niet erg veel laten zien omdat ik mijn modellen absolute discretie beloof.Tot hiertoe zijn dit allemaal 'gewone' dames, sommigen getrouwd, anderen niet maar geen van hen wil graag dat hun pikante foto's op het internet zouden verspreid worden.Op jouw site zag ik dat jij er minder problemen mee hebt om je te laten zien.Van enkele dames mocht ik wel een paar (door hen gekozen) foto's als voorbeeld tonen.Die kan je hier zien : %link%
De foto's zijn wel verkleind wegens de bestandsgrootte, dus niet meer in originele kwaliteit.Tijdens een shoot hou ik me steeds aan 2 regels :1. ik laat je niets tegen je zin doen.Misschien doe ik wel enkele suggesties, maar als je jezelf daarbij niet comfortabel voelt, dan zeg je dat gewoon en doen we gewoon iets anders.Als je zelf leuke ideeën, wensen of fantasieën hebt, aarzel dan zeker niet om die kenbaar te maken.2. ik hou je ook niet tegen als je uit de bol wil gaan voor de camera.Zo heb ik enkele modellen als wat 'rare' dingen zien doen, maar dat was volledig op hun eigen initiatief.Als je daar foto's van wil zien, dan stuur ik je wel enkele voorbeelden hiervan (waarop het model onherkenbaar gemaakt is) maar ik wil niet overkomen als een een rare kwiet of een pervert.
Groetjes Werner


Zijn "werk":
Zeker, het meest belangrijkste is voor de qualitijt sorry zeggen. Verkleinen is het grootste probleem van deze chefs-d'oeuvre. En wat een hoop in het enkele woord van zijn regels! De heleboel hoop! Ik kan zelfs niet zeggen, wat is meer belachelijk: zijn "regels" of zijn "werk". Ongeloofelijk.
Als jij een piano koopt, heb je nu een piano. Als je een camera koopt, ben je tegenwoordig een fotografer. Met regels. "Ik laat je niks tegen je zin doen, dat is mijn regel." Alsof hij zei "Om te zien moet je je ogen gebruiken, dat is mijn regel". Omg, wat een mongool.
Maar toch, hij heeft een talent. Anders kon hij niet zo monsters van deze zielig vrouwen maken. Het vraag is waarom sturen zij hem niet weg na het eerste paar "foto's"?